Wednesday, April 20, 2011

~~Tolong Ingatkan Aku

Jangan disusun kata-kata penamat 
Jangan disebut baris ayat keramat 
Biar lenyap diserap sunyi 
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku 
Kisah kau tersedar 
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama 
Mari padamkan buku tiga lima 
Biar luka sembuh sendiri 
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku 
Kisah kau tersedar 
Dengan saku penyeluk masa 
Kau dampingi aku 
Setiap detik jantungku berdetak 
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda 
Kecewa menyelubungi jiwa 
Aku lupa

Tolong ingatkan aku 
Kisah ku tersedar 
Dengan kasih memeluk rasa 
Ku teringatkanmu 
Setiap detik jantungku berdetak 
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita 
Tolong ingatkan aku 
Kisah ku tersedar 
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku 
Kisah kita   

No comments:

Post a Comment